top of page
  • תמונת הסופר/תדניאל שחר

הרצאת השראה: "הקללה והברכה שלי" - חוזרים לבתי הספר ואני חוזר להרצות!

עודכן: 28 בספט׳ 2021

חברים יקרים וחברות יקרות שלי! איזה כיף שבתי-הספר חוזרים סוף סוף לשגרה יותר בריאה ויציבה לילדים ולנערים. כאדם שנושם את תחום ההדרכה והחונכות, פשוט כיף לראות איך אותם מתבגרים חוזרים לרוח הגבית שהמסגרת החינוכית וכל הא.נשים שבה מספקים להם.

יחד עם חזרת בתי-הספר לשגרה, חוזרת גם הרצאת ההשראה שלי ואני סופר מתרגש לעלות שוב על הבמה, אל מול עשרות נערים ונערות, ולהראות להם את העוצמה של הגישה שלי שהיא גם דרך חיי, והיום גם העיסוק שלי.

"הקללה והברכה שלי: להצליח בזכות - ולא למרות - הקשיים!" היא הרצאה שמשתפת דרך סיפור חיים כואב ומטלטל אך גם אופטימי ומחשל, כיצד כילד בן 13 עם תסמונת טורט שחי על 3 סוגי כדורים, הסתגר שנתיים בחדרו וכמעט שם קץ לחייו - עברתי שינוי מטורף בזכות סוס שחור מבריק וחבר אמת אחד שהיו שם בשבילי כשאף אחד אחר לא האמין בי, אפילו אני בעצמי.

כך למדתי עם השנים לא רק לשרוד - אלא לשגשג, ולהפוך את הקושי ממונע הצלחה למנוע ההצלחה, ולהשפיע לטובה על אחרים. אני רוצה שוב לתת את הכוחות הללו לנערים ולנערות, אבל בשביל לעשות את זה אני צריך אתכם/ן. כל שיתוף שלכם את הפוסט הזה הוא עוצמתי ביותר, וייתכן שיגיע לאיש או אשת החינוך שיוכלו לגלות עניין בקיום ההרצאה בבית ספרם.

ההרצאה מתקיימת בכל רחבי הארץ מצפון ועד דרום, ומיועדת החל מכיתות ו' של היסודי, דרך כל גילאי חטיבת הביניים ועד סוף התיכון. אורכה בין שעה לשעה ורבע, עם זמן לשאלות עד האחרונה שבהן. אני לעולם לא אשאיר נער או נערה עם שאלה בפה שלא נענתה.

תודה רבה לכל מי שמחליט/ה לעזור, אני כל כך מעריך את זה. אוהב אתכם ואתכן מכל הלב, דניאל שחר.


עלון הפרסום של ההרצאה של דניאל שחר הקללה והברכה שלי על תסמונת טורט וניצחון בזכות ולא למרות הקושי

צפייה 10 תגובות
bottom of page