top of page
  • תמונת הסופר/תדניאל שחר

חונכות לחיים: סיפורו המופלא של דניאל שחר, שהפך קושי למנוע הצלחה

עודכן: 28 בספט׳ 2021

בעוד 3 ימים אהיה בן 27, ואת הגיל הזה אני מתחיל עם דרך חדשה ומרגשת. אני עומד להגשים חלום שאני בונה ומפתח כבר מעל 7 שנים, לממש מטרה שהיא הרבה יותר גדולה ממני. זו מטרה שכבר מזמן לא רק שלי, היא שלכם, היא שלנו ושל ילדי הדור הבא.

להיות ילד בן 13 שעובר כל התעללות אפשרית מהחברה, כזה שאפילו מערכת החינוך לא חשבה שיצא ממנו משהו, ילד שחי על שלושה סוגי כדורים ושונא את עצמו עד הרצון להתאבד - את כל אלו בזמנו ראיתי כקללה מעל ראשי, גזר דין שמשמעותו היצירה המקולקלת של אלוהים.

אבל אז באותו ליל שישי דפק חברי היחיד דאז (וחברי היקר גם היום) - רובי בן אליהו - על דלת ביתי, ומשך אותי החוצה מהאוזניים. הילד הזה, שבבית הספר היסודי אני הייתי הבריון שצחק עליו, הוא זה שראה בי ערך. רובי גילה לי את המשמעות של חונך, ובזכותו אני יודע שחבר אמת אחד, שיש לו קצת יותר נסיון חיים משלך, יכול להעניק לך כוחות בלתי נדלים.

התובנה הזו גרמה לי לחקור דרך הרכיבה הטיפולית כפלטפורמה, יחד עם תלמידיי, את הדרך שבה ילדים מתמודדים עם קשיים. לא ממקום מתנשא, אלא בגובה העיניים, ביחד. כך קמה "לב למען הצלחה".

כיום אני מרגיש שלם לצאת איתה החוצה, כי אני יודע שהיא הולכת הרבה מעבר לרכיבה הטיפולית ולסוסים - מדהימים ככל שיהיו. "לב למען הצלחה" היא כבר לא רק האג'נדה שלי, אלא דרך חיים שמיועדת להביא את כולנו למימוש עצמי וחברתי, וליישם את החזון שלי לעולם טוב יותר: "האנרגיה האנושית".

אני מזמין אתכם להתעניין, ליצור קשר, לשתף ולעזור לי להפיץ את הבשורה. ישנם ילדים רבים שם בחוץ - במיוחד בתקופת הקורונה הקשוחה - שמרגישים שלחיים שלהם כבר אין את אותו הטעם. אני רוצה להראות להם שיש. שהקושי שלהם יכול להפוך לכוח שיניע את חייהם קדימה והלאה, כפי שקרה בסיפור שלי.

אני דניאל שחר, ואני נשבע להעניק את הלב שלי למען ההצלחה של הדור הבא.


דניאל שחר מחייך למצלמה במרפסת ביתו



9 צפיות0 תגובות
bottom of page