top of page
  • תמונת הסופר/תדניאל שחר

איך להפוך את התסכול של הילד ממונע הצלחה למנוע הצלחה - הדרכה חינמית של חצי שעה!

עודכן: 28 בספט׳ 2021

דמיינו בבקשה ילד בן 13 שלוקח 3 סוגי כדורים, סובל מהתעללויות פיזיות, מילוליות, רגשיות ואפילו מיניות, חווה חוסר תמיכה מצד המבוגרים - ורוצה להתאבד.

האם הילדים שלכן חווים גם תסכולים שמביאים אותם לתחושות דכאוניות, לחוסר מימוש של השגרה שלהם, ואולי אפילו לאמרות אובדניות או אלימות? זה פוגע להם בבטחונות העצמיים שלהם במגוון תחומים, מוריד את הדימוי העצמי שלהם ומחסיר מהם גם מיומנויות חברתיות, כי אם הם לא מאמינים בעצמם למה שיאפשרו לאחרים להאמין בהם? תפסתי את תשומת לבכן?

אני שמח, כי היום לאחר כל הטלטלות אני במקום אחר לגמרי. לא רק שאני חי בשלום עם תסמונת הטורט שלי שהעבירה אותי גיהנום בעבר, אלא שכיום העבודה שלי - ליתר דיוק הייעוד של חיי - היא להעצים ילדים מבחינה רגשית וחברתית. להיות כמו החבר היחיד שהיה לי אז, שללא מודע מילא את תפקיד החונך שלי והציל לי את החיים.

בי נשבעתי כשסיימתי את השירות הלאומי שלי, כאשר ילד מאושפז המחובר למכונת הנשמה באופן קבוע גילה לי שהטיקים שלי הם הנכס הכי מדהים שלי: "אני לעולם לא אתן לאף ילד להגיע לשפל שאני הייתי בו פעם. אני אלחם בבריונות ובחוסר הסובלנות, באי-הרצון לקבל את השונה רק כי הוא אחר ממך."

כך תגלו איך תוכלו לעשות את זה למען הילדים שלכן בעצמכן, או איך אני יכול להקל עליכן ולעזור לכן לעשות את זה: https://lp.vp4.me/pxk4

הבטחתי לעצמי שאחיה כדי לתת "את הלב שלי למען ההצלחה" של הדור הבא. כך נוצר שמה של גישת החונכות שלי, "לב למען הצלחה", ולמעשה כך הכול התחיל.

במשך 7 שנים כמדריך רכיבת סוסים טיפולית חקרתי את מערכת היחסים שלי עם הילדים: מה מושך אותם, מה גורם להם לסלוד, איפה נמצאות הנקודות שדרכן אני יכול לקחת אותם אל המקסימום ושם למנף אותם קדימה.

ומה שהתחיל כמעין משחק מונופול בסגנון ימי-הביניים שיצרתי במגרש, הפך להיות גישה שבנויה מחמישה יסודות פעילים שאני עובד איתם גם היום בכל מפגש עם ילד וילדה. כן, הבנתי שזה לא התרגיל הספציפי, אלא עמודי התווך שעליהם מושתתים כל התרגילים שאני יוצר וכל הפעילויות שאני עושה איתם.

ולכן לאחר 7 שנים, כאשר החונכות שלי נחקרה בפלטפורמה של הרכיבה הטיפולית והייתה כבר מספיק בשלה לצאת מחוץ לסוסים - היא יצאה, ולא רק שהיא יצאה אלא שהייתה נהירה מדהימה של הורים לשירות החונכות שלי. למעשה, ממש כרגע תוך כדי שאני כותב לכם, נשארו לי מה... 3 מקומות פנויים?

אני רוצה שהמקומות האלו יהיו של הילדים שלכן. ואתן, רוצות? כי מיד לאחר שיתמלאו אני חוזר לבניית רשימת המתנה, אז כל הקודמת לגמרי זוכה. עוד לא נכנסתן? מבין את ההיסוס ומזמין אתכן גם לצפות בסרטונים שלי כדי לקבל החלטה מושכלת אם להירשם: https://lp.vp4.me/pxk4

עכשיו, אני יודע, אתן עוד לא לחלוטין מכירות אותי ולגיטימי שלא תסמכו עליי ב-100%. ולכן יצרתי את ההדרכה החינמית הזו, באורך של כחצי שעה עם כל כך הרבה ערך משמעותי ופוקח עיניים, ואת כל זה אתן מקבלות ממני בחינם.

כן, גם אם תחליטו שלא לשכור את שירותיי כחונך הפוטנציאלי של הילדים שלכן, אני אמשיך לתת לכן עוד ועוד ערך חינמי עד שתחליטו לסמוך עליי. למה כל המוטיבציה הזאת? כי לא מגיע לילדים שלכן לסבול, פשוט לא! אני הייתי שם, במקום הרדוד והשפל הזה שבו אני לא סובל את היומיום שלי.

אומרים "שאין חכם כבעל נסיון", נכון? אז אם רק תרשו לי, אראה לכן כמה הנסיון העשיר שיש לי להגיע ללבם של ילדים - הוא בדיוק מה שאתן צריכות: גם כדי להפוך לאמהות טובות יותר המסוגלות להתחבר לילדים שלהן בגובה העיניים, וגם כדי שאוכל להגיע עד אליכן (כן-כן, לא תצטרכו אפילו להתניע את הרכב), לתהליך של ליווי והעצמה של הילד שלכן, למימוש הפוטנציאל הטמון בו.

ולמהירות ההחלטה, או לאלו שפשוט מעדיפות לשמוע את קולי (אחרי הכול, מדובר בילדים שלכן ואנחנו אנשים של אנשים), למה שלא תרימו צלצול? מוכן לשמוע מכן מה אתן חוות מהילדים שלכן ואפילו לייעץ בחינם אם החונכות מתאימה במקרה שלכן. כי לא לכולן זה יתאים, בחונכות יש קריטריונים מסוימים. אז קדימה, צרו איתי קשר, אני מחכה לשמוע מכן: 054-5420148

כל מה שאתן צריכות זו יוזמה לרצות לשפר את איכות החיים של הילדים שלכן וחצי שעה מזמנכן שבה תקבלו המון-המון ערך. נתראה בפנים! https://lp.vp4.me/pxk4 באהבה גדולה ממני אליכן, דניאל שחר - הדרכה. הרצאה. השראה



שקופית שיווקית מתוך מצגת הדרכה של דניאל שחר איך להפוך את התסכול של הילד ממונע הצלחה למנוע ההצלחה

2 צפיות0 תגובות
bottom of page