top of page
  • תמונת הסופר/תדניאל שחר

מועצת המנהיגות של תנועת לינק 20 - התחלנו לעבוד

בתאריך 26.5.2019, הוקמה מועצת המנהיגות הצעירה של תנועת לינק 20 מטעם קרן משפחת רודרמן.

כך נכתב בדף הפייסבוק של "לינק 20 Link - התנועה לקידום צעירים עם מוגבלות":


"מועצת לינק20!

היום התחילה את דרכה מועצת הצעירים של לינק20.

המועצה, תהיה הלב הפועם ותשמש כשדרת המנהיגות של רשת הבוגרים.

רשת הבוגרים, מורכבת מכל בוגרי התכניות התנועה- עם וללא מוגבלות. חברי הרשת יוכלו לדחוף ולהשפיע על הנעשה ועל הנושאים בהם תנועת לינק20 תבחר לקדם. כמובן הרצון והיכולת להיות מעורבים, זה הכל בידיים שלכם.

את רשת הבוגרים תוביל מועצת המנהיגות, שתייעץ, תמליץ, תקבל החלטות ותיזום. חברי המועצה, בוגרי תכניות המנהיגות של לינק 20, נבחרו בקפידה ובדיוק רב, תוך התחייבות לקדם לדחוף ולהיות הכח המוביל של התנועה לקידום זכויותיהם של צעירים, עם וללא מוגבלות.

בפגישת הפתיחה של המועצה, זכינו לאורח כבוד מר ג׳יי רודרמן נשיא קרן משפחת רודרמן. ששיתף אותנו בחזון ובמטרות שלו ושל קרן משפחת רודרמן להכלה, שיוויון וקידום אנשים עם מוגבלויות בכל המגזרים והתחומים.

בחודשים הקרובים נפרסם אפיקי מעורבות מגוונים לחברי וחברות הרשת. מומלץ לעקוב!"


היום, ארבעה חודשים לאחר מכן - בתאריך 29.9.2019 - לאחר מספר פגישות ליצירת מבנה אחיד ויישור קו, החלה המועצה לעבוד באופן רשמי.

וכך פורסם בניוזלטר הראשון של התנועה, "חדשות הלינק":


"השנה הוקמה בלינק 20 מועצת הצעירים של התנועה, שתפקידה לממש את אחד העקרונות המרכזיים של לינק 20 – להיות תנועה שפועלת מלמטה למעלה ומובלת על ידי פעיליה.

מועצת הצעירים קיימה עד כה חמישה מפגשים ובימים אלו היא מגבשת תכנית פעולה שתאפשר לה להגשים את יעדיה הרבים; לעמוד בקשר רציף ואישי עם חברי רשת הבוגרים ועם עובדי התנועה, להתוות את מדיניות התנועה, האופן שבו היא פועלת ומגיבה ולהיות לכוח שיאפשר לתנועה להשמיע כמה שיותר קולות מעניינים וייחודיים. עם חברי המועצה נמנים: נופר בכר, שושי ברגר, גלית לביא, נעם כהן, טובה ברוכים, אלעד אסרף, דניאל שחר, צילה ניהוז שלי ועדי סרישבסקי. כל חברי המועצה הם בוגרים של תכניות המנהיגות השונות של לינק 20 ואת הפעילות כולה מרכזת שירלי פינטו.

אנחנו מלאים באופטימיות ומקווים שזו תהיה שנה פוריה ומתוקה למועצה החדשה, לחברי לינק 20 וגם לכל השאר :)"


אני גאה להיות חבר מועצה ובוגר תכנית המנהיגות הארצית של לינק 20, ומבטיח לחולל שינוי למען עתיד ילדינו, בין אם אלו המתמודדים עם מוגבלויות ובין אם אלו שאינם, על-מנת ליצור איחוד הוגן, שווה וסובלני.

תמונה של מועצת המנהיגות של תנועת לינק 20 מחייכת למצלמה סביב שולחן פגישות עם אוכל ושתיה עליו
התמונה באדיבות תנועת לינק 20

53 צפיות0 תגובות
bottom of page