top of page
  • תמונת הסופר/תדניאל שחר

סיימתי בהצלחה את קורס המנהיגות הארצי!

וואו, סיימתי בהצלחה את קורס המנהיגות הארצי של תנועת לינק 20 לקידום צעירים עם מוגבלות בחברה! אז איך מסכמים חוויה כזו? משתף אתכם, קוראים/ות יקרים/ות, במגוון צירי המנהיגות שלמדנו:


🎯 ציר מנהיגות אישית:

- למדנו מי הוא מנהיג ומה מגדיר אותו. - למדנו כיצד ניתן להשפיע על אחרים ולרתום אותם למטרה. - גילינו מה החוזקות שלנו וכיצד להשתמש בהן, ואיך אפשר להשתמש ביתרונותיו של האחר שעלולים להיות חסרונות שלנו. - דרך הרצאות מרתקות של אנשים מובילים בתחומם, רכשנו מגוון כלים שיאפשרו לנו ליצור שינוי. - התנסינו בעמידה ודיבור בפני קהל והעברת הסיפור האישי שלנו באופן מקצועי ומרתק. - חווינו סשנים יצירתיים שגירו חשיבה מעמיקה על הנקודה שבה נכנסנו לתכנית, היכו אנו עכשיו ואיפה רואים את עצמנו בהמשך.


👥 ציר מנהיגות קבוצתית: - למדנו מודלים וגישות שמוכיחות כי כוחן של קבוצות מיעוט יכול להיות עוצמתי ביותר כאשר הן מתאחדות. - קיבלנו נתונים רבים על מצבה של החברה הישראלית ומחוצה לה ביחס לאנשים עם וללא מוגבלות. - למדנו כיצד ניתן להקים ולנהל קהילה משלנו במטרה להניע אותה לשינוי המבוקש. - התנסינו בסדנאות שלמדו אותנו תקשורת קבוצתית ברמה הגבוהה ביותר, כזו שיודעת להביט אל הנפש פנימה ולגייס מתוך רגש. - ליטשנו סוגיות חברתיות שהיינו רוצים לשנות, התחלקנו לקבוצות והתחלנו לעבוד על קמפיינים בחממת יזמות מטורפת שגרמה לנו לפרוץ את גבולות היכולת שלנו. - התאחדנו לא רק כקבוצה ולא רק כתנועה, אלא קודם כל כמשפחה - מתוך ההבנה שהאנשים הסובבים אותך וחולקים איתך מכנה משותף יהיו הראשונים לתמוך במטרתך.


🔗 ציר מנהיגות תנועתית: - יצרנו קשרים עם מנהיגים אחרים מקבוצות שונות בתוך תנועת לינק20. - למדנו מיומנויות חדשות שיוכלו לשמש אותנו כחלק מתנועה אחת גדולה. - הבנו את המהות של תנועת לינק20 והמבנה שלה, מן הליבה ועד למעטפת. - הוסמכנו כמנהיגים אשר מסוגלים לייצג את התנועה בכבוד ובגאווה, ליזום מהלכים ולהרים קמפיינים. - סיימנו את הקורס ובכך הפכנו בוגרים של תכנית המנהיגות והצטרפנו רשמית לרשת הבוגרים המיוחדת במינה של תנועת לינק20. - למדנו איך לנתב את הדיגיטל כדי לחזק ולהבליט את ההשפעה החברתית שלנו.


🏆 ומעל הכול! למדנו כמה עוצמה קיימת בתוכנו, כמה חזקה היכולת שלנו לשנות ולהשאיר חותם בעולם למען טובתם של אחרים וטובתנו שלנו. הפנמנו את הדרך שעברנו, את השינויים שחלו בתוכנו ואת השיפורים של התכונות שלנו. נכנסו מנהיגים ספקניים, אבל יצאנו מנהיגים ייחודיים. אנחנו - הן כיחידים, הן כקבוצה והן כתנועה - שואפים להיות מובילי השינוי הגדולים והמשפיעים שתדע החברה הישראלית החדשה.


אני אסיר תודה לכל אנשי צוות לינק 20 היקרים שלימדו אותנו מנהיגות אמיתית מהי, ומודה גם לכל המנהיגים השותפים איתי בתכנית זו על כל מה שהוענק לי ועל מה שיכולתי להעניק מעצמי.

ולכם/ן, יקיריי ויקירותיי, אני מבטיח לעשות כל שבכוחי ומעבר לכך על-מנת ליצור לכולנו עולם טוב יותר!

דניאל שחר מקבל תעודת קורס מנהיגות של תנועת לינק 20 ומתחבק עם המנחים והמנחות

6 צפיות0 תגובות
bottom of page