top of page
  • תמונת הסופר/תדניאל שחר

שואפים למשוך טוב אל חייכם? הכירו את יומן הכרת התודה

עודכן: 28 בספט׳ 2021

לאחרונה התחלתי לכתוב יומן הכרת תודה. 📖 ביומן הזה, אני מודה על כל הדברים הקטנים כגדולים. אני מודה על השמש הזורחת, על הבריזה ועל הקפה של הבוקר – בדיוק כפי שאני מודה על הבריאות שלי, על הקריירה המשגשגת ועל קיומה של אשתי.

בתוך יומן קטן ואישי שקניתי בזיל הזול ממקס-סטוק, אני כותב בכל לילה - רגע לפני שתם היום - שישה דברים שאני אסיר תודה שכבר יש לי, ושישה דברים נוספים שאני רוצה ומודה עליהם כאילו הם כבר בבעלותי.


כי קראתי לא מזמן, שכשאתה מבקש מהיקום דבר מה ומתנהג כאילו הדבר הזה כבר שלך כאן ועכשיו – אתה מפעיל את כוח המשיכה, שעל-פיו אנו מושכים אלינו את מה שחי ובועט במחשבות וברגשות שלנו.

לכן, כאשר מתמקדים בחיוביות, חושבים מחשבות טובות, אומרים מילים טובות, מתנהגים טוב לעצמנו ולאחרים ומאמינים באמת ובתמים בהכרת התודה שלנו – משם הכול יגיע: הבריאות, השמחה, השפע, הצמיחה וההצלחה.


והשנה החדשה, ששעריה נפתחו בפנינו זה עתה, היא בדיוק ההזדמנות הטובה ביותר להודות על כל מה שיש לנו, ולברך על כל מה שנרצה כאילו הוא כבר שלנו. כי למען האמת? אנחנו יכולים להשיג כל מה שנרצה! אני מכיר תודה על הכול, על הטוב וגם על הרע, כי אין באמת רע. בבסיסו של כל "רע" נמצא הטוב, צריך רק לדעת לראות אותו, שכן הטוב לא תמיד צועד במישור גלוי לעין.


לראיה אני, בחור בן 25 שקיבל (ברוך ה') כל מה שאי-פעם ביקש. הכול התחיל מתשוקה לסוסים שהשתלבה בכישרון להתחבר לילדים. באותו רגע של הארה חשתי הכרת תודה מופלאה בלבי, ומשם? כל הטוב הזדמן וממשיך להזדמן מעצמו אל חיי.


ממליץ לכם בחום לקנות יומן קטן שכזה, ולהתחיל להודות על מה שכוח המשיכה הביא, מביא וימשיך להביא אל תוך חייכם. התנהגו כאילו הדברים שאתם מבקשים נמצאים כבר ברשותכם, וראו איך היקום מניע את כל כוחותיו בהרמוניה כדי לספק לכם את מבוקשכם.

בין אם אתם מאמינים שה' הוא זה שמפעיל את אותו כוח, ובין אם לדעתכם זה הגורל או האבולוציה - הרי שאין מה להפסיד, השמחה והתקווה יעניקו לכם מעבר לדברים חומריים - הם יעניקו לכם כוחות רגשיים.


תבקשו, תאמינו, תקבלו. זה באמת עובד!!! החיים כל כך מושלמים, איזה כיף לנו. שנה פורייה ❤️

דניאל שחר מרים את תלמיד הרכיבה שלו ושניהם מרימים ידיים גבוה ולידם סוס שחור

378 צפיות0 תגובות
bottom of page