top of page
  • תמונת הסופר/תדניאל שחר

שנת 2019 הגיעה, וקודמתה מסתכמת:

עודכן: 28 בספט׳ 2021

שנת 2019 הגיעה! איזה כיף, שנה חדשה וטרייה של התפתחות אישית, חברתית ומקצועית. שנה שבה אני אדם חזק יותר, בשביל אשתי, בשביל תלמידיי ובשביל עצמי.

לאורך שנת 2018 אני גאה על מספר הישגים מרשימים:


📺 התארחתי בתכנית הבוקר של פאולה וליאון לרגל חודש המודעות לתסמונת טורט.


😜 למדתי עוד על תסמונת טורט בכנס מיוחד שהתקיים השנה מאת ארגון "אסטי" (ארגון סינדרום טוראט ישראל), העלתי את המודעות כלפיה והכרתי טורטניקים חדשים מהממים.


🐴 לראשונה בחיי אני עובד בחוות רוכבים בטבע- Riding in nature שישה ימים בשבוע (במקום 4 או 5 כפי שבעבר) ומצליח לשמר את האנרגיות ואת הכוח שלי! המשמעות של זה היא שעוד 10-20 ילדים הפכו להיות מאושרים ומחוייכים יותר!

📝 התחלתי להכשיר מדריכי רכיבה טיפולית מטעם המכללה האקדמית בוינגייט, והכרתי אנשי סוסים מקסימים עם המון נתינה ורצון.


⁦❤️⁩ חלה התקדמות אדירה בפיתוח גישת ההדרכה הטיפולית שלי - #לב_למען_הצלחה - ובקרוב תיפתח סדנה המלמדת את יסודותיה, השיטות שלה והמודלים שבה.


🏆 המשך עבודה על הרצאת הדגל שלי: "הקללה והברכה שלי" - השראה על תסמונת טורט ונצחון לצד הקשיים, ותכנון מינוף שלה השנה.


💯 התקבלתי לתוכנית המנהיגות של לינק Link 20 - התנועה לקידום צעירים עם מוגבלות, כאחד מתוך 26 מנהיגים עם וללא מוגבלויות שנבחרו בקפידה מכל רחבי הארץ, במטרה לקדם אנשים עם מוגבלויות בחברה.


השנה הייתה ללא ספק פוריה ומלמדת, והדבר הכי חשוב שהבנתי הוא שמעשים מדברים חזק יותר ממילים. לכן, אני מכוון השנה לקידום כל אחד מן ההישגים הללו בדרך של נקיטת פעולה והשגת תוצאה. כי פירות קוצרים אך ורק אם באמת עמלנו עליהם קשה.

שתהיה לכולנו שנה מוצלחת בכל רבדי החיים, ושתמיד נשאף כמה שיותר גבוה! 🌹

דניאל שחר מרים תלמיד רכיבה שלו ושניהם מחייכים למצלמה

3 צפיות0 תגובות
bottom of page