top of page
  • תמונת הסופר/תדניאל שחר

פרויקט מהמם שהכנתי עם חניכיי לכבוד חודש המודעות לטורט 2021!

עודכן: 28 בספט׳ 2021

חודש המודעות לתסמונת טורט לשנת 2021 הגיע! והשנה עלה לי רעיון נפלא להעלאת המודעות: לרגל פריצתה של גישת החונכות החדשנית שלי "לב למען הצלחה", החלטתי לשאול את החניכים שלי - וותיקים וחדשים כאחד - מה הם חושבים עליי או על הטיקים שלי?

הם התבקשו לענות בחופשיות וכנות מלאות, בסרטונים שנעים בין חצי דקה לדקה וחצי, ומרכיבים יחד את הסרטון הזה שאני סופר-גאה להציג בפניכם. מיותר לציין שכל התלמידים המצולמים הסכימו לכך וגם הוריהם אישרו זאת.

וכמה אירוני, היום ה-6.6, יום ההולדת של האדם שהיה חבר האמת היחיד שלי בגיל 13, מי שהציל אותי ושיפר את החיים שלי מקצה לקצה. הלא הוא רובי בן אליהו שהיה בשבילי כחונך, בחור בן גילי עם מיומנויות חיים שאצלי לקו בחסר, והחליט שלא לוותר עליי גם כשאני כמעט וויתרתי על עצמי. מזל טוב אחי בנפש, אוהב אותך יותר משאוכל לתאר במילים.

תהנו מהסרטון חברים וחברות, אני באמת חושב שיצא מקסים! אין דבר יותר טהור מאמת של ילדים. וזכרו מה הגישה שלי תמיד אומרת - הקושי יכול להיות מנוע להצלחה, ולא כזה המונע אותה. חודש מודעות שמח!!! #מודעות_לתסמונת_טוראט_2021 טיקים ותסמונת טוראט בישראל - Tics & Tourettes in Israel



3 צפיות0 תגובות
bottom of page