top of page
  • תמונת הסופר/תדניאל שחר

נותן את הלב שלי למען ההצלחה שלהם

כשהייתי צעיר, נער בן 13, חלמתי להיות מישהו כשאהיה גדול. דמיינתי איך הייתי רוצה להיראות, להתנהג, להתנהל, למרות תסמונת הטורט שלי.

אבל מעולם, מעולם לא דמיינתי שאשאף להיות משהו גדול יותר מעצמי, משהו עם משמעות עליונה.

היום, כשאני כבר גדול, ויותר לא בוכה שהטיקים מכאיבים לי, יותר לא מסתגר בחדר כי מציקים לי, יותר לא מפחד לצאת החוצה ולהראות את פניי כדי שלא ילעגו לי - היום אני הוא, מי שתמיד רציתי להיות.

כמו שרואים בתמונה, אני שואג חזק אל השמיים. אני רוצה להיות הגיבור שלהם. אני באמת צועק שם, "אני הענק הירוק!", חמש דקות לפני שהתלמיד הביס אותי. כי היצור המתכחש של פעם, "ירוק" ומוזר, היום הוא אדם עם עוצמה בלתי נדלית, ממש בדומה לענק הירוק - מרגע לרגע מתחזק ככל שהדופק מזנק!


אני נושם בשבילם, ישן וקם בשבילם, מזיע כל טיפה בגוף שלי ומבעיר כל חלקיק אנרגיה בנשמתי למענם. אני רוצה להמשיך להיות האחד שגורם להם להרגיש עוצמתיים, ללמד אותם את הערכים האמיתיים שנושא איתו המנצח, להוכיח לעצמם בכל פעם מחדש שגבולות ניתנים לפריצה.


כי מהות הניצחון האמיתית היא לא לנצח "למרות" הקשיים, אלא יחד איתם, כאשר אתה צועד איתם יד ביד אל התלם שנקרא אושר - שכן אושר אינו תוצאה, אושר הוא דרך. הוא תהליך מתמיד של כיבוש ונצחון.


צרו קשר, שתפו והפיצו את הבשורה, הזמינו הרצאה או הביאו את הילדים והילדות שלכם בהמוניהם אל החווה, כי אני עומד היכן שאני נמצא היום בראש מורם, ועם המטרה הברורה בעולם:

אני, דניאל שחר, נותן את הלב שלי למען ההצלחה שלהם.

חייגו אליי ונהיה בקשר 😊 : 054-5420148

דניאל שחר מרים על הגב את תלמיד שלו ועומד על קוביית חציר ושניהם צורחים וצוחקים

2 צפיות0 תגובות
bottom of page