top of page
  • תמונת הסופר/תדניאל שחר

הרשמת ילדים ונוער לחונכות "לב למען הצלחה"!

עודכן: 1 בנוב׳ 2021

אמהות יקרות! בעידן כזה רגיש שבו הילדים שלכן שקועים בתוך המסכים, נמנעים מלצאת החוצה ולפתח תחומי עניין חדשים, הם מתקשים ליצור חברויות חדשות או לשמר חברויות ישנות, ואין להם מספיק בטחונות עצמיים ביכולותיהם. הדימוי העצמי שלהם ירוד כי בבית הם לא מתמודדים עם אתגרי המציאות, ובחוץ העולם שונה ומאתגר מאוד.

אני הייתי הילד הזה, שחי עם תסמונת טורט כקושי שאף אחד לא היה מוכן לקבל ולהושיט יד לעזרה. מגיל 13 עד 15 הסתגרתי בבית בפחד בעקבות התעללויות פיזיות, מילוליות ורגשיות שעברתי מילדי ביה"ס, וחוסר התמיכה של המבוגרים לא אפשר לי ליצור אמון יציב בבני-אדם והביא אותי למחשבה לשים קץ לחיי. היה זה הודות לחברי היחיד באותה תקופה, רובי בן אליהו שמו, שהגיע לפתח ביתי והוציא אותי אל העולם.

הוא שימוש כמעין חונך שלי באותה התקופה. היו לו את מיומנויות החיים שאצלי לקו בחסר, את הבטחון העצמי שאצלי שאף לאפס, את הדימוי העצמי שהיה במינוס נוראי, את היכולות החברתיות שהתמוססו בתוך החרדה החברתית שפיתחתי כשאיבדתי אמון באנשים.

היום אני מי שאני הרבה בזכות רובי, והחיים המטלטלים שעברתי העניקו לי את ההשראה להיות החונך הזה, בשביל ילדים אחרים שצריכים מבוגר אחד שיאמין בהם מספיק וילווה אותם במסע למימוש הפוטנציאל שלהם. הילדים שלכן. הילדים שחיים בדור דיגיטלי כל כך שברירי, שברגעים יחידים יכול לרסק אל תוך חרם ובריונות. לפני כמעט 8 שנים כשהתחלתי לעבוד עם ילדים, בי נשבעתי "להעניק את הלב שלי למען ההצלחה שלהם".

כך חקרתי במשך השנים הללו את הדרך למימוש פוטנציאל של ילדים ממגוון גילאים וקשיים, ופיתחתי את גישת החונכות "לב למען הצלחה", ששמה לעצמי מטרת על חשובה מאין כמותה: "ללמד את ילדי הדור הבא שהקושי הוא לא מונע הצלחה – אלא מנוע להצלחה." מגוון החניכים שלי כבר למדו שהקושי הוא גורם מקדם שאפשר לרתום לכוחנו ולייעל לטובתנו, ושאפשר לא רק לשרוד איתו, אלא לשגשג יחד איתו ולשפר את החיים שלהם אישית, רגשית וחברתית.

אני קורא לכן, אימהות יקרות, לצרף את ילדיכן לשורותיי, אל חניכים מהממים שעוברים תהליכים נפלאים. במפגשים שאורכים בין שעה לשעתיים, אני מגיע עד אליכן לבית כך שאתן אפילו לא צריכות להיכנס לרכב. אני מלווה את הילדים שלכן ומעצים אותם כך שירגישו מלכי העולם. אני מדבר איתם מניסיוני בגובה העיניים, יוצר מערכת יחסים שוות-כוחות, מהווה איש סוד ומודל לחיקוי, ומאתגר אותם במשחקים מהנים ומלאי ערכים.

לו"ז החניכים כמעט מלא ומספר המקומות מוגבל – צרו איתי קשר לשריין את המקום של הילדים שלכן! באהבה גדולה, דניאל שחר - הדרכה. הרצאה. השראה www.DanielShahar.com 054-5420148


5 צפיות0 תגובות
bottom of page